Berlingske Business

Oprethold strategien

Thomas Klavsen, administrerende direktør, Inventio.IT

- Vi tager klager meget seriøst og forfølger dem, til problemet i sagen er fundet. Er der noget, vi som virksomhed kan gøre anderledes, tilpasser vi organisationen for at forbedre vores service. Klager behandles af mellemlederne sammen med de involverede parter. Det kræver dog resurser konstant at have fokus på dette, og det er ekstremt vigtigt at opretholde denne strategi både i gode og dårlige tider.

- Vi planlægger i øjeblikket en kundeundersøgelse for at måle vores kundetilfredshed, dette gøres for at ramme en større del af vores kunder udover dem vi har kontakt med til dagligt. Mange af vores kunder kommer til os på anbefaling, hvilket gør det endnu mere vigtigt, at der ikke ligger en klagesag, som der ikke er taget hånd om.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen