Berlingske Business

Implementer nye rutiner

Kim Schrøder, direktør, Advis

- Vi har kun et mindre antal store kunder og har derfor ikke kundeklager i klassisk forstand. Vi arbejder tæt sammen med vore kunder og tager løbende forbedringstiltag op. I det omfang, at vi identificerer fejl eller svagheder i leverancen bliver nye rutiner implementeret.

- Til gengæld hjælper vi vore kunder med at lære af kundeklager. Vi håndterer rykning og inkasso for vore kunder og leverer online statistik over, hvilke henvendelser debitor angiver for manglende betalinger. Vi har kategoriseret samtlige typer af henvendelser og registrerer disse i overensstemmelse hermed. Herved kan vore kunder aktivt identificere områder, hvor interne processer kan forbedres og dermed i sidste ende cashflow forbedres.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen