Berlingske Business

Vestas får ordre på 76 MW i Tyskland

Vestas Redegørelse finder mange syge Vestas-medarbejdere
Arkivfoto. Foto:

Vestas har fået en ordre på 76 megawatt til et projekt i det nordlige Tyskland. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Ordren kommer fra Looft-Schmidt Projekte Erneuerbarer Energien og drejer sig om 22 V112-vindmøller. Turbinerne vil blive installeret i Norderwöhrden vindparken i Slesvig-Holsten.

Med ordren følger en 15-årig AOM5000-serviceaftale, skriver Vestas, og leveringen ventes at blive påbegyndt i tredje kvartal af 2017.

/ritzau/FINANS

27BUS112410128-170856.jpg

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen