Berlingske Business

UPS straffes for skuffende resultater

UPS-FLEET/PROPANE
Arkivfoto. Pakkeselskabet United Parcel Service (UPS) kunne ikke leve op til markedets forventninger med sit regnskab for fjerde kvartal, og samtidig skuffer selskabets forventninger til indeværende år. Foto:

Pakkeselskabet United Parcel Service (UPS) kunne ikke leve op til markedets forventninger med sit regnskab for fjerde kvartal, og samtidig skuffer selskabets forventninger til indeværende år.

Aktien falder tungt i formarkedet.

UPS leverede et ordinært resultat per aktie på 1,63 dollar i fjerde kvartal, mens analytikerne havde sigtet efter 1,69 dollar ifølge estimater indsamlet af Bloomberg News.

Det blev realiseret ud fra en omsætning på 16,9 mia. dollar mod ventet 17,0 mia. dollar blandt analytikerne.

For 2017 venter UPS en indtjening per aktie på 5,80-6,10 dollar, men heller ikke det er nok til at tilfredsstille analytikerne, der inden regnskabet havde ventet et 2017-resultat på 6,17 dollar per aktie.

UPS-aktien falder med 3,4 pct. til 113 dollar i det amerikanske formarked.

UPS2

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen