Berlingske Business

Her er tre vigtige vendepunkter i LEGO's historie

 

Siden LEGO blev født i starten af trediverne har virksomheden leget med mange forskellige designs og idéer til bedre legetøj. Alt fra ænder af træ til computerspil har med varierende held været på produktlisten hos den danske legetøjskoncern, der i dag har rettet fokus tilbage mod kerneproduktet, LEGO-klodsen. Christian Hauge er historiker og kulturformidler hos LEGO, og her er hans bud på tre vendepunkter i LEGO's designhistorie.

Seneste Business TV

Topledernes univers Se alle

Ugens vinder og taber Se alle

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen