Berlingske Business

Netflix afviser forhandlinger om "pay as you go"-løsning

NETFLIX-RESULTS/
Netflix afviser foreslaget om en ny løsning. Foto:

Netflix afviser medieforlydender om, at der er på vej med en såkaldt "pay as you go"-løsning, hvor kunder gennem mobilenheder kan nøjes med at leje individuelle film eller serier.

Forleden skrev The Telegraph ellers, at Netflix skulle være i forhandlinger med mobiloperatører for at introducere servicen, hvilket efterfølgende dog blev afvist af en talsperson fra Netflix.

»Netflix er ikke og har aldrig overvejet en "pay to go"-service, hvor forbrugere kunne leje individuelle film eller serier. Vi er en abonnementsservice, som til en fast pris tilbyder medlemmer adgang til alt vores indhold,« siger talspersonen til avisen.

NETFLIX-RESULTS/

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen