Berlingske Business

Coop går efter forsikringskunder

pix-coop
Coop og GF Forsikring mødes i et fælles projekt, der givet coop-medlemmer chancen for at få point, der kan bruges i Coops butikskæder. Foto:

Coops medlemmer får nu mulighed for at tegne forsikring med GF Forsikring. Det giver point til køb af dagligvarer.

Er du medlem af Coop, og vælger du at forsikre dig hos GF Forsikring, så kan du nu få point, som du kan købe dine dagligvarer for i Coops supermarkeder.

Det er via adgangen til en ny forsikringsnethandel, at du kan få point - hvis du altså tegner en privat forsikring i GF.

De to virksomheder har indgået en aftale, der ifølge dem skal tilbyde kunderne endnu en bonus ved et medlemskab.

»Hverken vi eller Coop er sat i verden for at maksimere vores indtjening, men har begge fokus på at skabe værdi for vores kunder. Hos GF har vi ingen aktionærer, vi skal tjene penge til. Derfor kan vi tilbyde gode forsikringer og god rådgivning – og nu med point oveni,« siger GF Forsikrings adm. direktør Martin Nielsen.

Berlingske Business har i dag forgæves forsøgt at få en kommentar fra Coop og GF Forsikring.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen