Berlingske Business

Coca-Cola: Mælk med brus bliver et hit

Coca-Cola: Mælk med brus bliver et hit - 1
Foto:

Drikkevaregiganten Coca-Cola er klar med, hvad de tror og håber, bliver det næste store hit: Mælk med brus.

Coca-Cola er klar med et nyt produkt, der ironisk nok har givet mælkebønderne nyt håb for fremtiden.

Drikkevaregiganten lancerer nu en mælk med brus og frugtsmag på det amerikanske marked, der under navnet Vio, forhåbentlig skal ramme ned i det voksende marked for mælke-baserede drikkevarer.

Hvis drikken bliver en succes i USA vil den muligvis blive introduceret på andre markeder, og det har givet mælkebønder et håb om en renæssance blandt den unge målgruppe, der de sidste par år i stigende grad har skiftet mælkekartonen ud med en plastflaske med sodavand. Det skriver Times Online.

Vio, der groft sagt er mælk tilsat danskvand, fås i fire varianter med forskellige frugtsmage, opbevares ikke på køl, koster 1,50 dollars flasken, altså knapt otte kroner, og skulle ifølge en medarbejder hos Coca-Cola smage som ”fødselsdagsfest hos en isbjørn”.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen