Berlingske Business

Carlsberg-chef rockede løs på Roskilde Festival

Carlsberg-chef rockede løs på Roskilde Festival - 1
Jesper Jørgensen, Carlsberg Danmarks adm. direktør. Foto:

Carlsberg Danmarks adm. direktør, Jesper Jørgensen, bruger Roskilde Festival til at netværke med kunder og forretningsforbindelser. Og så slap han for alvor den indre drengerøv løs til festivalens koncerter.

Til daglig holder han til i Carlsberg Danmarks direktionslokaler i Valby. Men de seneste dage blev kontoret i Valby skiftet ud med fest, farver og masser af rock på årets Roskilde Festival.

Carlsberg Danmarks adm. direktør, Jesper Jørgensen, lægger ikke skjul på, at han har brugt festivalen til at slå sig løs ved de store rock- og popbrag.

”Vi ankom ved totiden fredag eftermiddag og havnede hurtigt i Tuborg-baren, hvor vi fik den første, men bestemt ikke den sidste kølige øl med en række forretningsforbindelser. Derefter stod den på et par fantastiske koncerter, og sådan var det også lørdag,” siger Jesper Jørgensen.

Blødere genre

Carlsberg-chefen hørte bl.a. hård rock fra Faith No More og i den lidt blødere genre nød han britiske Oasis. Om lørdagen stod den bl.a. på pop fra Pet Shop Boys.

”Jeg nød alle koncerterne. Det var godt at rocke til Faith No More, og til Oasis blev der for alvor spillet luftguitar sammen med en række forretningsforbindelser,” siger Jesper Jørgensen, der efter koncerterne fredag fandt sin seng på Hotel Scandic i Roskilde omkring kl. 4.00.

Carlsberg er med Tuborg-mærket hovedsponsor for Roskilde Festival, og det er derfor oplagt for bryggerikoncernen at bruge festivalen til uformelle møder med kunder og forretningsforbindelser.

Samtidig nød Carlsberg Danmark-direktøren at teste en række af bryggerikoncernens egne produkter.

”Jeg prøvesmagte vores produkter mange gange på festivalen. Det skal der til, når man er på festival,” siger Jesper Jørgensen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Truslerne om handelskrig kan ikke bare absorberes af aktiemarkederne, konstaterer Sampensions investeringsdirektør”Markederne er mere nervøse end sidste år og der har været større daglige udsving side...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen