Berlingske Business
For abonnenter

Rastløs kineser eksporterer mælkepulver fra Danmark: Vi bliver naturligvis større end Arla

09BUSPix2-Steve-Wang-095148.jpg
Steve Wang viser rundt på fabrikken med det spritnye udstyr til produktion og pakning af dåser med mælkepulver. Omsætningen ventes firdoblet til én mia. kroner i 2020 og tre til fie mia. i 2023. Foto: Thomas Lekfeldt

En stor kinesisk investor er klar til at skyde trekvart milliard kroner i virksomheden Mille Food i Hundested, der vil sætte skub i eksport af modermælkserstatning til Kina. Milles topchef udfordrer Arla og erklærer, at virksomheden vil være større end Arla på babymælk i Kina.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen