Berlingske Business

Tryg slap billigt fra Dagmar og Egon

Nordjylland kan puste ud efter storm Stormen Egon
Foto:

Forsikringsselskabet Tryg slap relativt billigt fra de to storme Dagmar og Egon, som ramte landet i januar, da selskabets kunder efterfølgende kun har anmeldt omkring 3000 skader.

Forsikringsselskabet Tryg slap relativt billigt fra de to storme Dagmar og Egon, som ramte landet i januar, da selskabets kunder efterfølgende kun har anmeldt omkring 3000 skader.

Det skal ses i den sammenhæng, at Tryg modtog omkring 50.000 anmeldelser i forbindelse med stormene Allan og Bodil i 2013, oplyser Tryg en pressemeddelelse.

billede

- Vi er ikke i tvivl om, at særligt Allan og Bodil har virket som en øjenåbner for folk. Vi ser tydeligt i dag, at folk er blevet meget bedre til at spænde trampolinen fast, har lagt flagstangen ned og få fjernet løse genstande fra haven, når der bliver varslet storm, siger Carsten A. Sørensen, der er skadeschef hos Tryg, i en pressemeddelelse.

Tryg oplyser, at langt hovedparten af de 3000 skader var mindre skader, hvor for eksempel tagsten og tagplader var fløjet af husene.

strom

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen