Berlingske Business

Saxo Bank henter "oplevelseschef" hos B&O

Saxo Bank i Hellerup er en af de store spillere på det danske o
Saxo Bank i Hellerup Foto:

Saxo Bank ansætter Philip Wegloop i stillingen som oplevelseschef (Chief Experience Officer) fra 1. oktober.

Det skriver Saxo Bank torsdag i en meddelelse.


Philip Wegloop kommer fra en stilling som global forbruger og marketingdirektør fra B&O. Stillingen som oplevelseschef hos Saxo Bank er en nyoprettet stilling, og den nyudnævnte oplevelseschef får det globale ansvar for kundeoplevelserne i banken.


Philip Wegloop har tidligere været ansat i Nordea, hvor han blandt andet har været ansvarlig for den digitale markedsføring.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen