Berlingske Business

PFA ansætter direktør fra Nordea

RB Plus: Eksperter: Stop højtlønnedes fulde pension
PFA har været på strandhugst hos Nordea og ansat Jens Gammelmark som ny direktør for området Kommerciel Udvikling. Foto:

PFA har været på strandhugst hos Nordea og ansat Jens Gammelmark som ny direktør for området Kommerciel Udvikling.

Han kommer fra en stilling som chef for Digital Savings & Wealth i Nordea Wealth Management og har mere end 20 års erfaring med udvikling af værditilbud til privatkunder på det danske marked.

Det fremgår af en meddelelse fra PFA.

PFA

- Jens har lige præcis den baggrund og erfaring, vi har brug for i PFA. Det er en rekruttering, der bringer os endnu et skridt videre i forhold til implementeringen af vores 2020-strategi, hvor et af vores mål er, at vi skal udvikle PFA fra primært at fokusere på pension og forsikring til også at være et hus for langsigtet opsparing, siger Mads Kaagaard, koncerndirektør og CCO i PFA.

Gammelmark, som tiltræder 1. september, får i PFA ansvar for at accelerere udviklingen inden for privatkundeområdet og skal blandt andet stå i spidsen for at videreudvikle PFAs værditilbud og digitale løsninger til privatkunderne.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen