Berlingske Business

Nordea finder ny pressechef i egne rækker

Stine Wind
Nordea har ansat Stine Wind som ny pressechef for bankens danske afdeling som afløser for Martin Kjærsgaard Nielsen, der er stoppet efter mindre end et år på posten.

Nordea har ansat Stine Wind som ny pressechef for bankens danske afdeling som afløser for Martin Kjærsgaard Nielsen, der er stoppet efter mindre end et år på posten.

Stine Wind kommer fra en stilling som kommunikationskonsulent i banken og har tidligere blandt andet haft job i kommunikationsbureauet Kristiansen+Partners, oplyser banken.

Der har generelt set været gang i svingdøren i Nordeas presseafdeling den seneste tid, hvor også pressekonsulent Laurits Harmer Lassen for nylig er skiftet til et job som pressechef i Industriens Pension.

Presseafdelingen havde sidste år travlt med flere tunge sager, da Nordea kom i mediernes søgelys efter den store "Panama papers"-sag, der satte bankens forretninger i landet i et kritisk lys.

Nordea NORDEA BOKSLUT

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen