Berlingske Business

Nets fornyer aftale med Nordea i Norge

Nordea-direktør kræver medindflydelse i Mobilepay NORDEA-RESUL
ARKIVFOTO. Nordea Foto:

Nets har fået fornyet en række serviceaftaler på betalingsformidlingsområdet hos Nordea i Norge, som dermed skal fortsætte med at modtage faktura- og betalingsservices fra det danske betalingsserviceselskab.

»Nordea er en vores største kunder, og vi er meget glade for, at de har valgt at forny serviceaftalerne, som udgør en væsentlig andel af vores samlede forretning med Nordea i Norge,« siger Tom Scharning, vicedirektør for Corporate Services hos Nets, i en meddelelse.

Pix-Karsten Anker Petersen

Aftalerne løber nu frem til udgangen af 2018, og der er mulighed for at forlænge dem i yderligere to år, oplyses det.

»Vi har i en årrække haft et godt samarbejde med Nets, og det var derfor naturligt for os at forny disse aftaler. Vi har gjort dette for at sikre stabile og driftssikre tjenester, og det har Nets vist, at det er god til at levere,« fortæller Claus Richter, ansvarlig for Cash Management Customer solutions hos Nordea endvidere i meddelelsen.

Billede

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen