Berlingske Business

Kendt DR-reporter går til Finansrådet

nina
Nina Munch-Perrin

DRs erhvervskorrespondent Nina Munch-Perrin bliver om en måned ny kommunikationsdirektør i Finansrådet.

Finansrådet har pr. 15. december ansat Nina Munch-Perrin som kommunikationsdirektør og dermed chef for en nyoprettet kommunikationsafdeling.

Ansættelsen sker som led i den fornyelse af Finansrådet, som adm. direktør Ulrik Nødgaard har sat i gang. Fornyelsen tog sin begyndelse i oktober, da tre underdirektører i og pressechef gennem mange år, Mikael Winkler, blev fyret.

»Kommunikation er en af hjørnestenene i vores fornyelse, og i den forbindelse er jeg utrolig glad over, at vi har fået Nina Munch-Perrin med på holdet,« skriver Ulrik Nødgaard i en pressemeddelelse.

Nødgaard

Nina Munch-Perrin kommer fra en stilling som erhvervskorrespondent i DR, og hun kommer til at indgå i den daglige ledelse af Finansrådet og vil til dagligt referere til vicedirektør Louise Mogensen.

»Vi er meget tilfredse, men også meget forventningsfulde over at få Nina med på det nye ledelseshold. Det er helt centralt for vores nye strategi, at vi styrker og udvikler Finansrådets kommunikation med omverdenen, og det glæder vi os til, at Nina vil løfte,« siger Louise Mogensen.

Nyyy

»Den kommunikative opgave, der skal løftes, er ikke kun spændende, men også vigtig. Jo ikke kun for den finansielle sektor, men i mine øjne for hele Danmark. Jeg glæder mig til at lære sektoren at kende indefra og komme i gang med arbejdet,« siger Nina Munch-Perrin.

Finansrådets pressechef gennem mange år Mikael Winkler blevet afskediget.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen