Berlingske Business

GN skifter navn og logo

GN Store Nord logo.
Arkivfoto: Det gamle GN Store Nord logo. Foto:

GN Store Nord sætter gang i en større re-branding. Fremover vil selskabet anvende betegnelsen GN Group, mens de to divisioner, Resound og Netcom, også ændrer navn.

Det skriver GN i en pressemeddelelse.

Som en del af ændringen bliver GN Resound til GN Hearing. GN Hearing vil fortsat markedsføre Resound-brandet samt Beltone, Interton og Otometrics, skriver GN.

GN

GN Netcom skifter ligeledes navn og bliver til GN Audio, og selskabet vil primært markedsføre Jabra-brandet.

Gruppens datterselskaber uden for Danmark vil skifte navn i løbet af 2017, mens en ny brand-platform vil blive implementeret i 2016, skriver GN. GN vil blandt andet ændre logo og lancere ny hjemmeside.

Moderselskabet GN Store Nord vil dog fortsat være noteret på fondsbørsen i København under sit velkendte navn.

Til artikel om kampen ml. de seks store producenter af høreappa

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen