Berlingske Business
For abonnenter

Døgnåbent og robotrådgivning: Sådan vil Nordea gøre det nemmere at være bankkunde

30BUSCasper-von-Koskull-Nor.jpg
»Vi er tæt på at kunne gøre det hele over mobilen. Hvis det er det, man ønsker.« Topchef Casper von Koskull sætter alt ind på at bygge Nordea om til døgnåben digital bank. Foto: Mads Joakim Rimer Rasmussen

Nordea skal være nem at have med at gøre, tilgængelig for kunden altid og alle vegne – og så skal storbanken være en troværdig samarbejdspartner, fastslår topchefen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen