Berlingske Business

Afstemning: Hvad mener du om Nykredits planer om en børsnotering?

Nykredit direktør møder utilfredse kunder Michael Rasmussen
Nykredits direktør Michael Rasmussen Foto:

Bølgerne er gået højt på det seneste om realkreditkæmpen Nykredits planer om en børsnotering, herunder forhøjede bidragssatser og et nyt koncept kaldet KundeKroner. Deltag i afstemningen nedenfor.

Er det godt eller skidt for Nykredits kunder og ejere, at realkreditselskabet vil på børsen? Hvor meget polstring har selskabet egentlig brug for? Hvad kan og vil politikerne gøre for at sikre mere konkurrence i realkreditsektoren? I hvor stor udstrækning vil Nykredits samarbejdspartnere i banksektoren underløbe selskabet?

Spørgsmålene om Nykredits planer om en børsnotering er mange oven på to ugers hidsig debat. Nu vil vi på Berlingske Business gerne gøre status og stille læserne det enkle spørgsmål: Er Nykredits planer om en børsnotering en god idé? Deltag i afstemningen nedenfor.

06MAG20160302-121946-2-12#2.jpg

Nina Smith, Professor ved Institut for Økonomi, Aarhus Universitet, og næstformand i Foreningen Nykredit.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen