Berlingske Business

Isabell K. søger ny partner

Isabell K. søger ny partner - 1
Isabell Kristensen må lede efter en ny forretningspartner, efter firmaet, der solgte mærket Dreams by Isabell Kristensen, er gået konkurs. Foto:

Den danske designer Isabell Kristensen vil lede efter en ny samarbejdspartner, når markedet vender.

Efter firmaet bag mærket Dreams by Isabell Kristensen, FY180 ApS, er gået konkurs, må designeren kigge sig om efter en ny forretningspartner, der kan videreføre salget af produkterne. Det skriver epn.dk.

FY 180 ApS er ejet af den tidligere IC Companys direktør Anders Høiris, men Isabell Kristensen har fået royalties af salget.

”Jeg er utrolig ked af, at det ikke lykkedes at fastholde den succes, der tegnede sig med licensaftalens begyndelse,” siger Isabell Kristensen.

Aftale kom i hus efter en aftale med IC Companys om salg af tøj af mærket O by Isabell Kristensen.

"Mit fokus er nu at fastholde og udvikle den positive udvikling for mine øvrige licensaftaler. Så snart markedet vender, er jeg interesseret i en ny licenspartner på modedelen," siger designeren.

--- Isabell Kristensen fortsætter RETTELSE 27. juli 2009: Forleden skrev vi i Berlingske Business, at Isabell Kristensen er en del af selskabet FYI 180, som er begæret konkurs. Det er imidlertid ikke tilfældet, da FYI180 er licensselskab for tøjdelen af brandet »Dreams by Isabell Kristensen«. Isabell Kristensen fortsætter licensaftalerne vedrørende sko, homewear, undertøj og parfume. Berlingske Tidende beklager fejlen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen