Berlingske Business

Virker jeres kundeklub?

Kundeklub

Her finder du præsentationer fra konferencen "Virker jeres kundeklub?" afholdt den 2. november hos CBS i Ovnhallen. Konferencen blev holdt i samarbejde med CBS, Hjaltelin Stahl Direct, Kromann Reumert, Oracle og StroedeRalton.

75 procent af de danske forbrugere er i dag medlem af en loyalitetsklub. For virksomhederne handler det om at fastholde kunderne, men hvordan virker klubberne på forbrugerne? Bliver de rent faktisk mere loyale, fordi de er medlemmer? Hvilke klubber bruger danskerne mest? Hvilke er de bedste, og hvilke klubber anbefaler kunderne til andre?

Det var temaet på konferencen den 2. november, hvor et forskerteam fra CBS fremlagde resultaterne af et omfattende forskningsprojekt om kundeklubber.

Konferencen blev afholdt i samarbejde mellem CBS, Hjaltelin Stahl Direct, Kromann Reumert, Oracle og StroedeRalton. Partnere: Coop, Forbrugsforeningen, Imerco og Sportmaster.

Stine Larsen

02BUSStine-Larsen.jpg

Du finder præsentationer fra dagen herunder:




 

Hjaltelin Stahl Direct Kromann Reumert Oracle StroedeRalton

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen