Berlingske Business

Strategy Execution

Jeroen

Her finder du præsentationer fra seminariet 'Strategy Execution' med Jeroen de Flander, der blev afholdt 2. maj i samarbejde med Blue Note Consultants.

Vi lever i en verden med øget uforudsigelighed og accelereret forandring. Det stiller nye krav til formulering og i særlig grad eksekvering af forretningsstrategien. Det var dagsordenen på seminariet tirsdag d. 2. maj, hvor  professor Jeroen De Flander, en af verdens førende eksperter i strategieksekvering, besøgte Danmark.

Jeroen De Flander er grundlægger af The Institute for Strategy Execution, forfatter til flere bestsellers på Amazon, globalt efterspurgt foredragsholder samt rådgiver for topledere. Hans blog har over 30.000 følgere og han har talt til mere end 30.000 ledere i over 40 lande.

Seminaret blev afholdt i samarbejde med Blue Note Consultants, og blev faciliteret af Claus Maron, partner i Blue Note Consultants.

Her under finder du dagens præsentationer:

Jeroen De Flander, præsentation Claus Maron, præsentation

 

Jeroen De Flander, præsentation Claus Maron, præsentation

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen