Berlingske Business

Kvinder på toppen

Sanna Suvanto-Harsaae

Her finder du præsentationer fra morgenseminariet om vejen til bestyrelsen. Seminariet blev afholdt d. 16 marts i samarbejde med Deloitte, Gorrissen Federspiel og Sampension.

Kvinder stormer frem som ledere i lagene lige under direktionsniveau, men trods ambitioner når de færreste helt til tops. Hvorfor? Hvordan kan virksomheder og organisationer arbejde mere målrettet med at fremme kvinders ambitioner, og hvornår skal du tage sagen i egen hånd?

På dette møde satte Berlingske igen et særligt fokus på kvindelige ledere for at bringe hele talent-pool'en i spil, så potentialet i højt og dyrt uddannet arbejdskraft ikke går tabt.

Dagsordenen på seminariet d. 16. marts var vejen til bestyrelsen. Sanna Suvanto-Harsaae, formand for bl.a. BoConcept og Babysam, og Marianne Dahl Steensen, adm. direktør i Microsoft Danmark og medlem af bestyrelsen i bl.a. DI, kom på dagen med en række bud på, hvilke krav bliver du mødt med, hvis du drømmer om helt at forlade den operationelle karriere.

Præsentationer fra dagen finder du herunder:

Marianne Dahl Steensen Pia Fuglsang Bach Sanna Suvanto-Harsaae

Marianne Dahl Steensen Pia Fuglsang Bach Sanna Suvanto-Harsaae

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen