Berlingske Business

I pipeline til et topjob

Marianne Granhøj
Overskrift
Marianne Granhøj, partner hos Kromann Reumert. Foto:
 

Her finder du artikler, tv og præsentationer fra seminaret "Businesskvinder - fra leder til topleder" afholdt hos Berlingske den 1. september i samarbejde med Sampension.

Kvindelige talenter stormer frem som chefer i lagene lige under direktionsniveau, men trods de bedste viljer, når de færreste kvinder helt til tops. Er det topledelsen, der fejler, eller kvinderne selv der snubler? Det var på dagsordenen den 1. september, hvor Berlingske Business i samarbejde med Sampension afholdt det tredje møde i serien ”Businesskvinder – fra leder til topleder”.

Under overskriften »I pipeline til et topjob« bød dagen på indlæg fra:

Marianne Granhøj, partner hos Kromann Reumert

Ricardo Sookdeo, Head of Talent i Mærsk Gruppen

Stinne Gerd Ulriksen, Business Development Manager i Grundfos i Schweiz

 

Læs også: Hvad vil du gøre for at komme til tops?

Læs også: Interview med professor Nina Smith

Læs også: Børsen og Bosserne

Marianne Granhøj - Kromann Reumert Ricardo Sookdeo - Mærsk Gruppen Stinne Ulriksen - Grundfos

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen