Berlingske Business

Guldimage 2016

Jakob Riis
Jakob Riis, koncerndirektør for Global Marketing og Medical Affairs i Novo Nordisk, modtager prisen for bedste image i 2016. Foto:

Her finder du artikler og præsentationer fra morgenmødet om image afholdt den 9. juni. Mødet blev holdt i samarbejde med IFO - Instituttet for Opinionsanalyse.

Hvem er vindere og tabere i Berlingskes årlige imageanalyse? Hvordan klarer din virksomhed sig i forhold til de øvrige i branchen? Og hvad skal der til for at genvinde et godt omdømme?

Det var temaet for Berlingskes morgenmøde om image med oplæg af Gregers Wedell-Wedellsborg, koncerndirektør i Coop, og Palle Klinke Hansen, adm. direktør i IFO - Instituttet for Opinionsanalyse.

Du genfinder dagens præsentationer i i bunden af arkiklen.

aaa

1 - JP/Politikens Hus

1 - Nordea

aaa

10 - Ecco

Coop Imageanalysen2016

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen