Berlingske Business

Fra tilbudsavis til app

detail-konference

Her genfinder du præsentationerne fra seminaret om nye digitale løsninger og modeller for kunderelationer i detailbranchen. Seminaret blev afholdt i samarbejde med CBS.

Den trykte tilbudsavis har længe været under pres, og nu er turen kommet til kundekort og loyalitetsklubber, som vi kender dem i dag. Det mylder frem med innovative løsninger, der kan være svaret på en af detailhandles store udfordringer: At møde kunderne med relevante tilbud i realtid.

Det var temaet for seminaret »Fra tilbudsavis til app« afholdt den 22. november hos Berlingske i samarbejde med CBS. Dagen bød på oplæg af:

Lektor Mogens Bjerre og ekstern lektor Per Østergaard Jacobsen, CBS.

Mike Dranov, chef for Medlemsprogram & Kunderelationer i Coop.

Sebastian Dueholm, medstifter og partner i Your Local.

Kim Lauritsen, centerchef for Herning Centret.

Her genfinder du præsentationer fra dagen.

 

Mogens Bjerre og Per Østergaard Jacobsen, CBS Mike Dranov, Coop Kim Lauritsen, Herning Centret Sebastian Dueholm, Your Local

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen