Berlingske Business

Farvel til glansbilledpigen

Businesskvinder
Overskrift
Pernille Erenbjerg (tv), CFO ov viceadm. direktør i TDC, og Mette Maix, diretør i Føtex, hold oplæg på morgenmødet »Farvel til glansbilledpigen«. Foto:
 
 

Her finder du artikler og tv fra seminaret "Businesskvinder - fra leder til topleder" afholdt hos Berlingske den 2. juni i samarbejde med Sampension.

Kvindelige talenter stormer frem som chefer i lagene lige under direktionsniveau, men trods de bedste viljer, når de færreste kvinder helt til tops. Er det topledelsen, der fejler, eller kvinderne selv der snubler? Hvad skal der til i praksis for at gå fra leder til topleder?

Det var på dagsordenen den 2. juni, hvor Berlingske Business i samarbejde med Sampension afholdt det andet møde i serien ”Businesskvinder – fra leder til topleder”. Under overskriften ”Farvel til glansbilledpigen” delte Føtex-direktør Mette Maix og Pernille Erenbjerg, CFO og viceadm. direktør i TDC ud af deres personlige erfaringer. Her finder du tv og artikler fra dagen.

 

 

Mette Maix: Det kræver vilje og mod

Pernille Ehernbjerg: Jeg behøver ikke blande mig i alt

Sådan kommer kvinder helt til tops

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen