Berlingske Business

Få succes med din BI-strategi

Kent Bredahl, chef for kundeindsigt i Coop.

Her finder du web-tv og præsentationer fra konferencen om Business Intelligence afholdt 20. november i konferencesalen hos Berlingske.

Business Intelligence handler forenklet sagt om at træffe de rigtige beslutninger understøttet af avancerede informationssystemer. Markedet er i hastig vækst, men hvad er den rigtige løsning i din virksomhed?

Det var temaet for Business- konferencen "Få succes med din BI-strategi" afholdt hos Berlingske i samarbejde med Columbus og HerbertNathan &Co.

Her genfinder du oplæg fra dagen.







 

Oplægsholdere var:

Pall Rikhardsson, chefkonsulent og BI-ekspert i HerbertNathan & Co

Kent Bredahl, chef for kundeindsigt i Coop.

Christina Bisgaard Laursen, leder for BICC i TDC.

Jakob Ingemann, ekstern forretningsrådgiver og projektleder for Dynea.

Ordstyrer:

Peter Holm, Market Manager, Columbus. Dagens ordstyrer

Oplæg om Business Intelligence Oplæg fra TDC

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen