Berlingske Business

Effektiv Eksekvering

Morten Falkenberg
Overskrift
CEO Morten Falkenberg har gennemført en succefuld turn around i Nobia, Europas største køkkenleverandør. Foto:
 

Her finder du artikler, tv og præsentationer fra Effektiv Eksekvering afholdt hos Berlingske den 27. oktober 2015 i samarbejde med Flensby og Partners. Læs om CEO Morten Falkenbergs succes i Nobia.

Mange ledere oplever, at det tager lang tid at få visionerne ud at leve og nå målene, selvom det ikke er planerne og de gode ideer, der mangler. Den helt store udfordring er den reelle evne til effektivt at føre strategierne ud i livet. Hvorfor er det så svært?

Det var temaet for seminaret Effektiv Eksekvering, som Berlingske Business afholdt i samarbejde med Flensby og Partners den 27. oktober 2015. På dagen var der oplæg fra:

Morten Falkenberg, President og CEO, Nobia Group
Ole Dahl Ingvardsen, CEO i Flensby & Partners International A/S

Du finder præsentationer fra dagens oplægsholdere herunder.

Se tv-interview med Morten Falkenberg, CEO i Nobia

 

28BUSMorten-Falkenberg.jpg

Businessman in a Simple Business Plan Concept

 

Morten Falkenberg Ole Dahl Ingvardsen

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen