Berlingske Business

Digital Customer Engagement

Lego

Her genfinder du udvalgte præsentationer fra morgenseminaret Digital Customer Engagement med oplæg om bl.a. Lego Life. Seminaret blev afholdt 28. november i samarbejde med Deloitte.

Hvordan skaber nye teknologier værdi for brugerne, virksomhederne og samfundet? Spørgsmålet danner ramme for i alt tre arrangementer, der holdes i et samarbejde mellem Deloitte og Berlingske Business. Det første handlede om Digital Customer Engagement, hvor tre ledere fra tre forskellige virksomheder og brancher delte ud af deres erfaringer:

Jakob Nordentoft Beck Thomsen, produktchef på investeringsplatformen June i Danske Bank
Lena Gaarde, Country Marketing & Communications Manager i Ikea DK
Mikkel Holme, Head of Value Realization i Lego Digital Kids Engagement.

Næste morgenseminar holdes 18. januar. Her er temaet Digital Business and Robotics. Du møder Mød Christian Baltzer, CFO i Tryg, og Martin Manthorpe, strategidirektør i NCC. Der er gratis tilmelding HER

Nedenfor finder du dagens præsentationer fra Ikea og Lego.

Heldagskonferencen Digital Agenda 2018 afholdes 1. mart. Du kan se programmet HER

Lego Ikea

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen