Berlingske Business

Deloitte After Dark

Jesper Buch, stifter af Just-Eat, var en af talerne på Deloitte After Dark.
Jesper Buch, stifter af Just-Eat, var en af talerne på Deloitte After Dark.

Mens mørket skænkede sig over den høje glasfacade i det store Deloittehus, samlede der sig et overvældende publikum til business-salon for at møde iværksætter Jesper Buch og headhunter Stephen Bruyant-Langer.

Bag store succeser, ligger der altid store personlige bedrifter. Det kunne over 200 gæster ved selvsyn opleve, da Deloitte og Berlingske Business for anden gang slog dørene op for Business-salonen Deloitte After Dark. Stemningen blev uformelt slået an med klaverspil og varm lumumba, og dagens talere, headhunter Stephen Bruyant-Langer og iværksætter Jesper Buch, fortalte berigende og personligt om deres liv og lederskab i en løssluppen, ærlig og medrivende tone, som publikum responderede med grin og klap.

Aftenens første gæst var Stephen Bruyant-Langer, headhunter, executive coach i Korn/Ferry International og aktuel med bogen "Din næste karriere - Headhunterens guide til livslang succes". Stephen gav sine bud på vejen mod succes og lykke med udgangspunkt i de vigtige og nødvendige valg, man må træffe, for at opnå succes. "Hav en livsambition, stræb højt, genopfind og forpligt dig selv og vær modig," lød ordene. "På dødslejet bliver vi ikke kede af alt det vi gjorde, men af det vi ikke fik gjort!".

Serieiværksætteren Jesper Buch, stifter af bl.a. Just Eat, var aftenens anden taler. "Knægten fra Vamdrup", som han omtalte sig selv, gjorde det klart, hvordan han bevarer begge ben på jorden, på trods af sin store succes. Bl.a. har han gået Caminoen, pilgrimsruten over Pyrenæerne til Santiago de Compostela, hvilket var ved at tage livet af ham, og "gjorde fandens ondt i alle 26 dage". Alligevel opfordrede han alle til at gå turen, for "når man har så meget tid alene, kan man virkelig nå at samle nogle af livets puslespil". Jesper Buch er ligeledes bogaktuel med "Kick-Ass. Fra kælder til milliardær".

Læs mere om arrangementet her.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen