Berlingske Business

Data driven marketing

Charlotte Hvidkjær

Her genfinder du præsentationer fra Sydbank, Imerco og TDC. Konferencen blev afholdt den 27. august hos Berlingske i samarbejde med med Agillic og SAS Institute.

Digital udvikling og massive datamængder giver marketing en hel ny platform for at tage magt over virksomhedens kundedata og skabe målbare resultater. Spørgsmålet er, hvordan du i praksis udnytter de enorme datamængder og omsætter dem til forretning?

Det var dagsordenen på konferencen ”Data driven marketing”, med oplæg fra Sydbank, Imerco og TDC. Nederst i artiklen genfinder du dagens præsentationer.

Bankkunder med særlige fordele. Ved Charlotte Hvidkjær, salgs- og marketingdirektør i Sydbank, og Jesper A. Jørgensen Client Service Director, Hjaltelin Stahl Direct. Sydbank

Klar til ny forbrugervirkelighed. Ved Lotte Wøldiche Præstgaard, marketing- og kommunikationschef i Imerco. Imerco

Optimering af kunderejsen. Ved Camilla Ramby, marketingdirektør i TDC. TDC

Konferencen sluttede med debat om de nye krav til marekting. I debatten deltog Pernille Stokholm Bøg, marketing- og kommunikationschef i PwC, og Peter Ankerstjerne, Head of Group Marketing i ISS - begge nomineret til Årets CMO 2015.

Læs også:

Teknologi giver kunderne magten

Image handler om teknologi

 

Imerco Sydbank TDC

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen