Berlingske Business
17:06Endnu en stærk dag for Pandora trækker C25 i grønt

Data driven marketing

Charlotte Hvidkjær

Her genfinder du præsentationer fra Sydbank, Imerco og TDC. Konferencen blev afholdt den 27. august hos Berlingske i samarbejde med med Agillic og SAS Institute.

Digital udvikling og massive datamængder giver marketing en hel ny platform for at tage magt over virksomhedens kundedata og skabe målbare resultater. Spørgsmålet er, hvordan du i praksis udnytter de enorme datamængder og omsætter dem til forretning?

Det var dagsordenen på konferencen ”Data driven marketing”, med oplæg fra Sydbank, Imerco og TDC. Nederst i artiklen genfinder du dagens præsentationer.

Bankkunder med særlige fordele. Ved Charlotte Hvidkjær, salgs- og marketingdirektør i Sydbank, og Jesper A. Jørgensen Client Service Director, Hjaltelin Stahl Direct. Sydbank

Klar til ny forbrugervirkelighed. Ved Lotte Wøldiche Præstgaard, marketing- og kommunikationschef i Imerco. Imerco

Optimering af kunderejsen. Ved Camilla Ramby, marketingdirektør i TDC. TDC

Konferencen sluttede med debat om de nye krav til marekting. I debatten deltog Pernille Stokholm Bøg, marketing- og kommunikationschef i PwC, og Peter Ankerstjerne, Head of Group Marketing i ISS - begge nomineret til Årets CMO 2015.

Læs også:

Teknologi giver kunderne magten

Image handler om teknologi

 

Imerco Sydbank TDC

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Sampensions kunder kan glæde sig over et godt afkast for 2017.”En typisk kunde i vores markedsrenteprodukt opnår et afkast i år på omkring 8 pct., og det er meget højere, end hvad man kunne forvente v...

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen