Berlingske Business

Compliance Agenda 2016

Morten Niels Jakobsen

Her finder du præsentationer fra konferencen "Compliance Agenda 2016", som blev afholdt torsdag den 29. september hos Berlingske. Konferencen blev afholdt i samarbejde med Deloitte.

Har din virksomhed et globalt compliance-beredskab som værn mod svindel, bestikkelse eller lyssky underleverandører?

Det var dagsordenen til Compliance Agenda 2016, hvor Deloitte og Berlingske gennem konkrete cases satte fokus på de processer og værktøjer, der styrker virksomhedens compliance-beredskab. Dagen bød på oplæg fra:

Thomas Brun, partner og leder af Deloitte Enterprise Risk Services Danmark.

Signe Elbæk, Corporate Compliance Officer i Coloplast A/S.

Ulrik Jarlov, Head of Compliance, DONG Energy.

Morten Niels Jakobsen, statsadvokaten For Særlig Økonomisk og International Kriminalitet.

Jimi Kehlet, Manager Audit Committee Secretariat, Novo Nordisk.

Charlotte Edmean, Director, Deloitte Business Intelligence Services UK.

Du genfinder dagens præsentationer neden for.

Thomas Brun-Deloitte Charlotte Edmead, Deloitte Jimi Kehlet, Novo Nordisk Morten Niels Jacobsen, SØIK Signe Elbæk, Coloplast Ulrik Jarlov, Dong

 

 

Thomas Brun-Deloitte Charlotte Edmead, Deloitte Morten Niels Jacobsen, SØIK Signe Elbæk, Coloplast Ulrik Jarlov, Dong

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen