Berlingske Business

Businesskvinder - fra leder til topleder

Businesskvinder november
Overskrift
 

Her finder du tv og artikler fra den fjerde seminar i rækken om kvinders vej til topstillinger. Seminaret blev afholdt den 24. november i samarbejde med Sampension.

Kvindelige talenter stormer frem som chefer i lagene lige under direktionsniveau, men trods de bedste viljer, når de færreste kvinder helt til tops. Er det topledelsen, der fejler, eller kvinderne selv der snubler? Hvad skal der til i praksis for at gå fra leder til topleder? Det var dagsordenen den 24. november, da Berlingske Business i samarbejde med Sampension afholdt det fjerde møde i serien »Businesskvinder - fra leder til topleder«.

Dagen bød på oplæg fra Lars Fruergaard Jørgensen, koncerndirektør i Novo Nordisk, og Anna Purchas, COO i KPMG Danmark. Ordstyrer var Marianne Philip, partner i Kromann Reumert og adjungeret professor ved CBS.

 

Claus Skovhus

LÆS OGSÅ:

Misforståede hensyn begrænser kvinders muligheder

Uden manden går det ikke

Et langt sejt træk

Et nordisk mysterium

Følg debatten på facebook

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen