Berlingske Business

Beyond data '15

Martin Collignon, Insights Lead i Google i London

Her finder du artikler og tv fra konferencen Beyond data '15 afholdt den 27. maj i et samarbejde mellem Berlingske Media, Computerworld og Inspari.

Big data er for længst forvandlet til Big hype, men hvordan udnytter du i praksis de mange data om kunder, indkøbsvaner, supplychain, lagerbeholdning, medarbejdere, pengestrømme m.m. og omsætter dem til værdi for din forretning?

Det var på dagsordenen på konferencen Beyond data '15 afholdt i et samarbejde mellem Berlingske Media, Computerworld og Inspari. Konferencen bød på en række konkrete eksempler på, hvordan virksomhedsledere fra forskellige sektorer og fagområder arbejder med data. Herunder:

Google, ved Martin Collignon, Insights Lead i Google i London.
Københavns Lufthavne, ved Peter Krogsgaard, kommerciel direktør.
Airbnb, ved Anja Guldhammer, landechef i Norden.

 

 

Læs også artiklerne fra Computerworld:

Fiks problemet med kulturen

Skru it-tempoet op

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen