Berlingske Business

TDC Mobil udvider deres samarbejde med F-Group

TDC Mobil har styrket sin position i detailhandlen. Mobilselskabet har netop udvidet sit samarbejde med F-Group til også at gælde

Fredgaard.


Tidligere var TDC Mobil udelukkende i Fona med mobilmærkerne TDC Mobil og Telefona. Sidstnævnte købte

TDC af Fona sidste år. Telefona bliver ikke markedsført i Fredgaard og mærkets fremtid er fortsat usikkert.


-

Vi har fokus på et brand og det er TDC Mobil. Telefona er stadig i butikkerne, men det bliver ikke markedsført og vi

har endnu ikke besluttet, hvordan det passer ind i vores fremtidige strategi, siger Anders Christjansen, direktør i TDC Mobil

Privat. Det udvidede samarbejde med F-Group bliver markeret med åbnings tilbud mandag i næste uge. Med aftalen bliver

TDC Mobil den største leverandør af mobile teleydelser i Fona, Fredgaard og Electric City. Orange trak sig ud af Fona

for et stykke tid siden, og er nu helt ude af F-Group som konsekvens af detailkædens aftale med TDC Mobil.


- Vi ønskede

ikke længere at være tilstede i Freedgaard. Vi har hidtil haft et stort salg her, men kæden passer ikke længere

ind i vores strategi, siger Mads Staunskjær, salgsdirektør i Orange.


Han påpeger, at Orange fortsat har et

stærkt distributionsnet og blandt andet er repræsenteret i detailhandlen med egne butikker, Merlin, Expert m.v.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen