Berlingske Business

Skandia-fremgang

Nysalget inden for pensionsforsikring steg med 14 pct. i forhold til november, mens det for hele 2001 ligger 22 pct. under salget

i 2000.


I årets løb er salget opgjort til 137,6 mia. skr. mod 206,9 mia. skr. i samme periode året før.

Salget er eksklusive indbetalte præmier til Skandia Liv på 15,0 mia. skr. mod 13,4 mia. skr. året før. Salget

i USA faldt til 3,8 mia. dollar fra 8,2 mia. dollar i 2000.


Opgjort på pensionsforsikringer, pensionsopsparingsprodukter

og direkte salg af pensioner ser salget således ud:


- Salget af pensionsforsikringer faldt til 93,5 mia. skr. fra 140,2

mia. skr. året før.


- Salget af pensionsopsparingsprodukter faldt til 34,8 mia. skr. fra 55,8 mia. skr. året

før. RB-Børsen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen