Berlingske Business

Optimalt salg

Få, om nogen, kan vel sidde og vente på, at salget skal ske. Vi andre er nødt til at være opsøgende

og slås for ordrerne. Desværre er adgangen til kundeemner blevet mere vanskelig.



Der kan være langt mellem

dem, som umiddelbart siger ja til at få et sælgerbesøg. Internet gør det let at hente information i søgefasen. Projektgrupper

kan gøre det svært at komme i kontakt med de virkelige beslutningstagere. Og så er der det faktum, at besøg

af en sælger kan få mange til at afslå.



Løsningen kan være en



"salgsresearcher",

en person som ved hjælp af telefon, internet og personlige direct mails kan gøde jorden og finde de



"varme

håndtag" til sælgerne.



På denne måde kan firmaet oparbejde en pipeline, som vil være et godt ledelsesværktøj

og et uundværligt redskab i planlægningen.



Samtidig rykker den planlæggende del af at afdække et marked

tættere på ledelsen, og det bliver mere gennemskueligt at koordinere med en person med fingeren på pulsen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen