Berlingske Business

Nyt selskab tilbyder medieovervågning

Virksomheden satser især på it-, finans- og telesektoren, og blandt dens første kunder er it-giganten HP.


-

Vi ser os selv som næste generation på det her marked. I takt med at informationsteknologien har udviklet sig, har også

virksomhedernes behov for at holde sig orienteret om, hvad der sker på markedet, ændret sig markant, udtaler partner Søren

Lundsgaard Jensen, Portallo, via en meddelelse.


- Tidligere skulle en informationschef holde sig orienteret om alt, hvad der

skete på relevante områder for virksomheden, men i dag er det hans opgave at sørge for, at medarbejderne selv holder

sig ajour.



Elektroniske agenter

- Informationsmængden er blevet så stor og kilderne så specialiserede,

at det ikke længere er nok at overvåge de traditionelle trykte medier og distribuere klippene videre til medarbejderne,

forklarer Søren Lundsgaard Jensen.


Virksomheden har udviklet elektroniske agenter, der automatisk overvåger elektroniske

kilder, og brugerne kan personalisere tjenesterne efter behov.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen