Berlingske Business

Nordatlanten som fælles turistmål

Om alt går vel kan britiske turister til sommer tage på godt en uges ferie fra London til alle de tre nordatlantiske lande.

Produktet, der for første gang inkluderer både Grønland, Island og Færøerne, er udviklet af en stribe

turistorganisationer herunder Atlantic Airways, Færøernes Turistråd og Greenland Tourism. Det nye turist-produktet

er blot et af en stribe nye initiativer, der følger af en vigende turisme i Grønland.



Rejsen tager sin begyndelse

i London og går først til Færøerne. Efter to dages ophold fortsætter gæsterne med fly til Narsarsuaq

via Island. Der bliver fire dages ophold i Sydgrønland, hvorefter gæsterne flyver retur til Island med to eller flere

overnatninger, før det atter går tilbage til London. Icelandair Holidays i London er ansvarlig for produktion og salg på

det engelske marked.



- Med det rigtige navn og det rigtige indhold har det nye produkt mulighed for at skabe megen opmærksom

om de tre lande. Der er skabt en ny og spændende oplevelsesmulighed. Kobler vi historiske og spektakulære temaer på

produktet og fremhæver de enkelte landes highlights og særegenskaber, har vi også rigtig gode PR-muligheder, vurderer

marketingchef Peter Bastrup, Greenland Tourism.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen