Berlingske Business

Medstifter og salgsdirektør forlader Jubii

Kasper Larsen har været en vigtig brik i opbygningen af Jubii som varemærke og som danskernes foretrukne websted. Dette

er sket gennem hans store teknologiske indsigt og fremsynede strategiske overblik, oplyser Jubii.


Fremover vil Jubiis topledelse

bestå af de to tilbageværende stiftere, Henrik Sørensen og Martin Thorborg, der bestyrer posterne som hhv. adm. direktør

og marketingdirektør.


Kasper Larsen ønsker at hellige sig sit arbejde med teknologi-firmaet Unispeed, samt kvalitetssikring

af private investeringer, gjort sammen med Jubiis øvrige stiftere. Skiftet sker på Kaspers egen foranledning.


-

Jeg har været glad for min tid i Jubii. Udviklingen fra det første ydmyge kælderlokale til pladsen som landets

ubestridte IT-ikon har været et eventyr. Jeg føler, at mit arbejde hos Jubii er gjort og har tillid til, at firmaet vil

bevare sin førerposition, siger Kasper Larsen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen