Berlingske Business

Magasin om støj og stil

Ncom

udgiver blandt andet IT-Branchen, Comon og Gear.



Boom henvender sig til både drenge og piger i den magiske aldersgruppe

12-17 år. Fælles for målgruppen er en stor interesse for musik, film, tv, tøj og stil. Inden for de seneste

år har fankulturen i Danmark fået et stort comeback, og den fornyede interesse er blandt andet hjulpet på vej af

tv-programmer som f.eks. Boogie. Som en naturlig udvidelse af mediebilledet lanceres nu magasinet Boom.



Boom lanceres d. 29.

april med landsdækkende reklamekampagner. Bladet vil blive solgt fra kiosker og butikskæder.





-trichs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen