Berlingske Business

Konsulenthus skifter hest

Nu har selskabet lagt konsulentdelen på hylden og satser udelukkende på et nyudviklet informationssystem, som er målrettet

til virksomhedsrapportering og controlling. Dynamic AI, som systemet hedder, er testet hos en række af Cintac's kunder og resultaterne heraf

er forløbet godt. Derfor har firmaet nu valgt at lave et strategiskifte. Dynamic AI-systemet kan betjenes og tilpasses 100%

gennem en standard internet-browser. Cintac forventer at levere Dynamic AI gennem en partnerkanal med det internationale marked for

øje.



Cintac satser på en hurtig international ekspansion. Bearbejdningen af det internationale marked er derfor

allerede startet, med oprettelse af kontorer i Tyskland og USA. Kontakterne følges op med deltagelse på den årlige

COMDEX messe i Las Vegas i november, COMDEX Scandinavia til januar og CeBIT messen i Hannover til marts.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen