Berlingske Business

Kapacitet i netværk

- Det giver os en fleksibilitet i den daglige arbejdsplanlægning, man ellers ikke har. Kunsten i virksomhedsdrift består i

aldrig at have overkapacitet og dyre lønninger, der ikke er ordrer til, pointerer direktør Jens Bøgh, IntraTeam,

der bl.a. rådgiver om intranet og implementerer intranet-løsninger.


Han giver et eksempel på, hvor firmaet

trækker på netværket i MG 50.


- Vi fik en opgave fra en stor kunde, der skulle flytte, og derfor ville skrue

op for den interne information. Ordren kom i en periode med stor travlhed, og vi hyrede et andet firma i MG 50 til at løse

opgaven for os. Vi lejer også af og til vore egne medarbejdere ud til firmaer i netværket, fortæller Jens Bøgh.




Han ser ingen fare i at bo under samme tag som beslægtede firmaer.


- Tværtimod. Det er en fordel, at man kan

trække på hinanden og på den måde altid kan skaffe kapacitet.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen