Berlingske Business

Japan også mål for Mindwork

Rollen som repræsentant for dansk erhvervsliv er dog ikke ny for Jens Uggerhøj, der til dagligt rådgiver og bistår

danske virksomheder fra sin base på den danske ambassade i Tokyo.


Med udnævnelsen af Jens Uggerhøj som den

første "ambassadør", har Mindwork indledt en målrettet jagt på de danske eller udenlandske personligheder med

tilknytning til det digitale IKT-miljø i Nordjylland, der vil se en ære i at repræsentere det digitale samfund

i regionen.


- Målet er at skabe fokus på Nordjylland i de rigtige kredse inden for den digitale verden. Vi søger

ambassadører, der kan være med til at tiltrække nye studerende, nye medarbejdere og nye virksomheder til Nordjylland, siger

direktør John Robert Andersen, Mindwork.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen