Berlingske Business

Gratis æbler hos frisører

Frugtfirma leverer i januar gratis æbler til 60 jyske frisørsaloner

I stedet for kaffe kan 60 jyske frisører i januar byde kunderne på friske æbler.

Det er det århusianske frugtfirma, Frugt På Solsiden, der går utraditionelt til værks og på den måde får sagt goddag i frisørsalonerne.

De 60 tilmeldte frisører får leveret tre kasser æbler gratis.

Frugt På Solsiden leverer firmafrugt-ordninger i Jylland og sætter fokus på ordningerne med forskellige kampagner.

Ved frisør-kampagnen sidder en lille folder på hvert æble. Den fortæller om fordelene ved et frugtabonnement.

- Kunderne kan tage folderen med tilbage til arbejdspladsen og åbne en diskussion om en frugtordning, siger Johnny Rasmussen til Erhvervsbladet.dk.

Sammen med Michael Sandgaard står han bag Frugt På Solsiden, der efter et år leverer frugt til 1.000 midtjyske virksomheder.

Kampagnen er tilrettelagt sådan, at kunderne også kan sende en sms, mens de sidder hos frisøren og netop har smagt på æblet, der hedder Pink Lady. Hvis de ikke er klar til en fast ordning, kan de vælge en prøvekasse med frugt til cirka ti medarbejdere for 99 kr.

En af de første frisører, der meldte sig til kampagnen, var Jacob Varberg fra Din Frisør Ole Warberg i Horsens.

- Jeg synes, det er vigtigt at tænke på sundheden. Vi ved jo godt, at vi skal have seks stykker frugt og grønt om dagen. Men for mange af os kniber det. Derfor vil jeg gerne bidrage til, at endnu flere af mine kunder kan få firmafrugt, siger Jacob Varberg.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen