Berlingske Business

FDM som spøgelsesbilist

Det er ikke mange uger siden, at undertegnede med posten modtog tilbud om medlemskab og alt, hvad dette

måtte indebære i form af juridisk bistand, FDM-attest og ferierejser.


Udmærket, men ikke eet ord om, hvad

man vil gøre ved de danske bilafgifter, foto-fartfælder, nedslidte veje, fjernelse af p-muligheder i byer, bus-baner

på bekostning af vejbaner, utidsvarende hastigheder med anhænger, broafgifter, vejbump, chikaner etc.


Hvis det ellers

er FDM''''s målsætning at være bilismens talerør og være med til at fjerne det kollektive åg af

dårlig samvittighed, man som bilist og dermed miljø-synder skal have, skulle man nok starte med at udskifte den pæne

grå piberygende eminence i toppen.


Det skulle være med folk som ikke er konfliktsky, og som tør slå

i bordet over for diverse grupper af bil-hadere og grådige politikere, som bare tror, at danske bilejere er et tag-selv bord

for skattekroner.


Uden at vide det, tror jeg faktisk, at FDM lider af en mangel på yngre medlemmer, dem jeg kender er alle

over 70, og med den profilering, eller mangel på samme, tror jeg, at FDM får svært ved at tiltrække nye medlemmer.

Så hvis FDM ikke i tide erkender, at den kører modsat færdselsretningen, tror jeg, at den ender som en spøgelsesbilist

med fatale følger.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen