Berlingske Business

Effektive radiospots

Det er nogle af konklusionerne i en amerikansk undersøgelse udført af analysefirmaet Milward Brown.


Et af de mest

opsigtsvækkende resultater er, at nogle radiospots er 500 pct. mere effektive end andre - nemlig de velproducerede og kreative spots.


-

Vi har lyttet til radio, og sendefladen er ulideligt ensformig. Dels fordi den bruges af samme type annoncører. Dels fordi

mange spots produceres af radiostationen og ikke af reklamebureauet og en professionel lydproducent, udtaler Stiig Helgens, adm. direktør

i Enterprise Brandhouse i en kommentar til analysen.


Han mener, at annoncørerne sparer for meget på produktionsomkostningerne og

får en kommunikation, som ikke er på linje med den øvrige, og som ikke skiller sig ud fra mængden af radiospots.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen