Berlingske Business
For abonnenter

Nu svarer Ørsted igen: Derfor er efterkommerne galt på den

OERSTED
»Vi har haft en bred dialog med bærere af navnet Ørsted og med forskere og institutioner, som har tilknytning til H. C. Ørsted, og vi har selv taget initiativ til at afholde et arrangement med deltagelse af over 150 bærere af navnet. Vi har i den dialog oplevet bred opbakning til vores brug af navnet,« skriver kommunikationschef i Ørsted, Martin Barlebo, i en mail. . Foto:

Flere og flere medlemmer af Ørsted-slægten samler sig om en stævning af energiselskabet Ørsted. Virksomheden holder dog fast i, at der ikke er noget at komme efter og har nu for første gang valgt at uddybe offentligt.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen