Berlingske Business

Medie: Vestas nærmer sig ordre i Jordan

cc
Vestas vandt tilbage i 2013 en ordre på 117 MW i Jordan. Foto:

Den danske vindmølleproducent Vestas kan være på vej mod en pæn ordre i Jordan.

I hvert fald skulle det sydkoreanske forsyningsselskab Kepco have vundet et udbud om at opføre en vindmøllepark i Jordan med en samlet kapacitet på 89 megawatt (MW), hvor Vestas er udpeget til at levere møllerne.

vestas

Det skriver branchemediet Recharge News med henvisning til det sydkoreanske nyhedsbureau Yonhap News Agency.

energi

Vestas vandt tilbage i 2013 en ordre på 117 MW i Jordan.

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen